woensdag 24 februari 2010

Waarom Myriam zo graag 250 km wil fietsen op één dag

Na een spinningles vroeg Patrica mij om mee te doen met
de 1000 km fietsen voor kom op tegen kanker.
Heel impulsief heb ik ja gezegd. Nu heb ik weer
een doel om voor te trainen, mij helemaal in te zetten,
dacht ik. Toen ik thuis kwam begon het allemaal een
beetje door te dringen. Gelukkig waren mijn huisgenoten
ook meteen enthousiast en bereid om mij volop te
steunen.
Eigenlijk is het niet 1 uitdaging, maar 2, mij
voorbereiden om 250 km te fietsen en samen met
the girls 5 000,00 euro inzamelen.
Intussen zijn we ook drukdoende om sponsors te zoeken,
we verkopen paaseitjes en we maken ook veel reclame.
Ondertussen fiets ik regelmatig op 'de rollen' in onze
living. Ik kijk al uit naar beter weer, zodat ik ook
buiten kan trainen. En met het truitje zonder mouwen
zullen de bruinlijntjes inderdaad nogal meevallen ;-).


Groetjes


Myriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten