vrijdag 26 februari 2010

Waarom Elke zo graag 250 km wil fietsen op één dag

Toen Sophie op facebook meldde: “Ik wil meedoen aan de 1000 km van Kom
op tegen kanker. Wie is nog 'zot' genoeg om mee te doen?” twijfelde ik niet.
Ik hou immers van een stevige uitdaging! Maar nog belangrijker,
ik zou me inzetten voor een zaak dat me nauw aan het hart ligt! Kanker is een ziekte die op de één of andere manier elk van ons ooit zal raken.
Wie kent er immers niet iemand die een ouder, grootouder, kind, vriend of kennis heeft verloren? Ik zag het daarom meteen zitten! Vrij snel kwamen we samen om alles te organiseren, maar tegelijk kwam snel
het besef dat het niet makkelijk ging worden om 250 km op 1 dag te fietsen en om 5000 euro startgeld in te zamelen. Vergis je echter niet in wat 4 gemotiveerde dames kunnen verwezenlijken.
Na wat stevig brainstormen kwamen we op een aantal goede ideeën om 5000 euro in te zamelen. Nu is het aan ons om de beentjes en het hoofd
klaar te stomen om de 1000 km succesvol te beëindigen.
Ik heb er alvast alle vertrouwen in!

Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten