zondag 28 februari 2010

Waarom Sophie zo graag 250 km wil fietsen op één dag

Het begon allemaal met de informatie die ik terugvond op de website
van Sven Nys. Hij was 1 van de peters bij het komend initiatief van
Kom op Tegen Kanker. 1000 km fietsen in 4 dagen tijd.
Het leek me wel wat, maar wat met die 5000 EUR ??

Het idee werd in de kast geborgen tot ik tot 2 maal toe een mail
ontving met de informatie over het gebeuren.
Dit kon geen toeval zijn, ik moest en ik zou meedoen aan deze
sportieve uitdaging.


Hier en daar werd er rond gemaild en zo kwamen we tot ons team :
“The girls fietsen voor Kom op Tegen Kanker”


Die 5000 EUR verzamelen was niet langer een obstakel maar een must.
Met dit geld worden er allerlei projecten opgezet en onderzoeken verricht
om een weerwoord te bieden aan kanker.

Kanker is van alle tijden maar ik stond daar niet bij stil tot het langzaam
aan in de vriendenkring en tenslotte in de familie binnensloop.


Voor al mijn dierbaren, al mijn vrienden en kennissen die reeds hun
strijd verloren hebben…. Ik strijd verder voor jullie…..
P MIJN FIETS! LETS GO!!!!
!!!!

Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten